Onze Karin gaat stoppen met de ledenadministratie en wat zullen we haar missen!
Daarom zijn we op zoek naar vervanging. Karin deed de ledenadministratie in haar eentje maar het is vast gezellig om dit samen te doen. We zijn dan ook op zoek naar een duo* dat invulling gaat geven aan de nieuwe ledenadministratie. Uiteraard is het helemaal prima als je het alleen aan durft😊
Wil je weten wat de ledenadministratie doet?
Het gaat om 2 belangrijke taken:
1.Het bijhouden van de gegevens van onze leden. Dit zijn de spelers, trainers en vrijwilligers. Een overzicht van de werkzaamheden:
·Inschrijven en verwerken van nieuwe aanmeldingen. Dit gaat digitaal en speelt voornamelijk aan het begin van het seizoen.
·Het verwerken van uitschrijvingen. Dit komt voornamelijk voor aan het einde van het seizoen.
·Het verwerken van de VOG’s van trainers en coaches.
·Het beheren van de mailbox en afstemmen met de betrokken commissies.
2.De financiële administratie: voorbereiding, uitvoering en verwerking van de contributie-inning. Bij deze een kort overzicht van de werkzaamheden:
Gedurende het seizoen kost deze taak je ongeveer 2 uur per week. In de drukkere periodes, dus bij de begin en einde van het seizoen en in de weken dat de contributie geïnd wordt, zal het wat meer zijn. Met een groepje mensen is dat goed te doen en gezellig!
Onze club draait op vrijwilligers. Hoe meer vrijwilligers, hoe beter we het werk met elkaar kunnen verdelen. Dus, join the club en geef samen invulling aan onze nieuwe ledenadministratie!
Heb je belangstelling of wil je meer informatie, neem dan contact op met[email protected]
#iedereendoetmee
Gerelateerd nieuws