Almelo wil daarom een aantal strakke spelregels hanteren om een sportieve en vooral gezellige en ook veilige dag te kunnen organiseren. GRAAG JULLIE MEDEWERKING HIERIN!
Dit zijn hun spelregels:
1) Ga per team zoveel mogelijk carpoolen, we hebben 2 grote parkeerterreinen en 1 kleine en onze toegangsweg is smal.
Wees geduldig als er filevorming ontstaat. MHC teams, kom zoveel mogelijk met de fiets of laat je afzetten!
2) Probeer het liefst een half uur tot een kwartier voor de eerste wedstrijd je te melden bij het wedstrijdsecretariaat. NIET EERDER!
Wij zijn herkenbaar aan felgekleurde veiligheidshesjes (3 personen)
3) Kom alleen naar het secretariaat, laat het team bij de velden wachten. Helaas is er geen veld over om in te spelen of tactiek te bespreken.
4) Het inschrijfgeld bedraagt 10 euro per team voor de F-jes, 12,50 euro per team voor de E-6 tallen en 15 euro per team voor de E-8 en D-8 tallen. Bij het inschrijven te voldoen.
Hiervoor krijgen de begeleiders koffie /thee bij ontvangst, de spelende kinderen ranja en broodje knak met warme chocolademelk na afloop van de wedstrijden( niet tussendoor).
Andere versnaperingen zijn tegen de reguliere kantineprijzen.
5) Ivm de drukte hebben wij 3 uitgifte punten voor drinken en eten: de grote kantine, de kleine (oude) kantine en een stand buiten met warme versnaperingen.
6) De wachttijden kunnen wel eens lang zijn, ga niet dringen of mopperen als het lang duurt, respecteer onze vrijwilligers iedereen doet wat hij/zij kan!
7) De kinderen komen uiteraard in hun wedstrijdtenue maar neem ook hun uitshirt mee! Denk ook aan bitjes en scheenbeschermers. (bitjes zijn ook verkrijgbaar in de kantine)
8) Wij zorgen NIET voor spelleiders/scheidsrechters en ballen, die moeten jullie zelf meenemen
9) Let op: het schema is heel strak, dus bij het omroepen om te wisselen van veld gelijk stoppen en wisselen. De F-jes spelen 3 wedstrijden van 20 minuten, de overige teams 2x30 minuten.
Uitloop is niet mogelijk, te laat aan de volgende wedstrijd beginnen betekent een kortere wedstrijd!
10) Om het toernooi voor de organisatie overzichtelijk te houden verzoeken we jullie niet te lang na te blijven na afloop van de wedstrijden.
F-jes svp uiterlijk 12.00 uur vertrekken
Etjes 6-tallen svp uiterlijk 14:00 uur vertrekken
11) Uiterlijk donderdagavond 27 januari horen jullie van ons of het toernooi doorgaat ivm de weersomstandigheden/sneeuw
12) Als een team toch nog onverwachts verhinderd is graag uiterlijk donderdag 27 januari laten weten aan de toernooileiding via mail of mobiele telefoon.